Reklamacja kosmetyków ringana
Moje doświadczenia

Reklamacja?

Reklamacja kosmetyków RINGANA

Dzisiejsza sytuacja zmobilizowała mnie do napisania kilku zdań na temat tego, jak wygląda reklamacja kosmetyków RINAGANA. Trafiło na mnie dzisiaj i chociaż zdarza się to niezwykle rzadko, to jednak może się przytrafić każdemu.

Powód reklamacji

Jedyny powód reklamacji moich i moich klientów, to problem z aplikacją produktu. Czasem pompka dozująca może się zaciąć. Uczulam jednak, aby produkt trochę „pomęczyć” zanim pomyślisz o jego reklamacji.

Mam na myśli potrząsanie opakowaniem, można kilka razy stuknąć o twardą powierzchnię (uważając na szklane opakowania) albo postawić „do góry nogami”. Jeśli żadna z tych metod nie zadziała, nie mamy innej opcji i trzeba produkt reklamować.

Mój fluid jest jeszcze prawie cały ale nie mogę z niego nic wykrzesać, dlatego dziś zamierzam go reklamować.

Fluid ringana do reklamacji
Produkt zużyty w niewielkiej ilości

Wpływ temperatury podczas transportu

Czasem mogą pojawić się drobne problemy w dozowaniu, gdy paczki przychodzą zimą. Ma na to wpływ temperatura podczas transportu, wtedy trzeba uzbroić się w odrobinę cierpliwości. Odczekanie kilku minut (do momentu aż produkt się ogrzeje do temperatury pokojowej) najczęściej przynosi oczekiwany efekt.

Przy okazji – kosmetyków RINGANA nie przechowujemy w lodówce. To może doprowadzić do niepotrzebnej reklamacji (na przykładzie pewnej klientki). Kosmetyki zawierają różnego rodzaju oleje, które pod wpływem przechowywania w lodowce mogą się „zbrylić”, co nie będzie dawało komfortu dozowania i stosowania produktu.

Zgłaszamy reklamację

Ale do brzegu. Jeśli już dojdzie do tego, że reklamację chcemy złożyć, to oczywiście należy ją zgłosić. Aby to zrobić, należy napisać maila na adres : office@ringana.com (można w języku polskim).

W takim mailu trzeba opisać :

  1. Przyczynę reklamacji danego produktu
  2. Podać swój numer klienta
  3. Podać numer faktury
  4. Dołączyć zdjęcie reklamowanego produktu z numerem seryjnym i datą przydatności
  5. Napisać prośbę o wymianę produktu, który nie działa

Po pierwszym kontakcie możesz liczyć na wskazówki od pracowników firmy. Czasem, gdy na zdjęciu słabo widoczna jest ilość pozostałego produktu w opakowaniu należy go zważyć, aby firma mogła ocenić wysokość rekompensaty. Jeśli produkt nie został zużyty prawie w całości z pewnością otrzymasz zadośćuczynienie.

To jest bardzo solidna firma i każdy przypadek (bez względu czego dotyczy) traktuje niezwykle poważnie.

Ostatnim etapem tego procesu będzie odebranie reklamowanego i zapakowanego już produktu przez kuriera. Oczywiście po wcześniejszym ustaleniu z pracownikami firmy, kiedy ma to nastąpić. Następnie trzeba podać swój numer telefonu i cierpliwie czekać na kuriera w ustalonym czasie.

Zawsze możesz zgłosić się do osoby, która zamawia dla Ciebie produkty RINGANA. Jeśli robisz zamówienia samodzielnie i potrzebujesz wsparcia, zgłoś się do mnie!